Bakemonogatari (Anime Tanıtımı)

| On
Perşembe, Ekim 17, 2013

Tür: Doğa-Üstü, Romantik, Komedi, Büyü Dedektifliği 
Yönetmen: Akiyuki Shinbo
Yazar: Nisio Isin
Şirket: Shaft, Independent UHF Stations
Bölüm Sayısı: 15
Puanım: 10/8
Animeyle ilgili vereceğim ilk detay serilerinin karışık olduğu.. Çok fazla sezon gibi görünsede aslında partları var şimdi bu ilk Part diyebiliriz bundan sonra Nisemonogatari, sonra Nekomonogatari var. Bunlar ilk sezonu oluşturuyor ve yeni çekilmeye başlandı oda Monogatari Series Second Season.. Sırası bu şekilde bunu unutmayalım..

Başlamamdaki birinci sebep içerisinde bol bol tsundere kız bulundurması. Ayrıca sapıklık ve kan sahneleri sıkça olsada +18 ibaresi koymadım gerek yok o kadarda... Olayımız lise öğrencisi olan Araraginin, Senjogahara diye bir kızla tanışması ve ona yardım etmesiyle başlıyor. Bol bol mühürlü, doğa üstü şeyleri çözmeye çalışırken göreceğiz karakterleri. Bununla birlikte tabiki Araraginin yardım aldığıda bir serseri görünümlü şaman dostumuz varki yardımları sayesinde fotoğraflardaki tüm kızlarla tanışıyor.. Örnekler verirsem biraz mesela şu yeşil tokalı olan kız Hachikujı psikopat bir cute :3 onunda diğerleri gibi sorunları var hatta bu dünyada o yok bile diyebilirim. :D Kolunda sargı olan kız mesela, zamanında yaşadığı şeylerden ötürü birşeyleri başarmak istiyor ve ruhla tanışıp birşeyler yaşamasından sonra kolu öyle sargılı oluyo spoiler vermeyeceğim. :^ Gözlüklü, çalışkan tipli olan kızımızda inanılmaz şeyleri var neko olacak niiiyhahahahah niiiyhhahahaha diye gülüyo kopuyorum. Acayip güzel zevkli animeydi, birde birde izlerken sürekli geçen yazılar olacak arka fonda tek tek okumaya çalışmayın çok zor hızlı geçiyor arada okuyabildiklerinizle yetinin önemli birşey yok pek. Neden 8 verdim dersek sonunu daha muhteşem bekliyordum 9 verirdim öyle olsaydı bu yüzden güzel diye o puanı laik gördüm. İzlemenizi tavsiye ederim yakında bende Nisemonogatari serisine geçeceğim sanırım 6 bölüm.. Ah hahaha birde Senjogahara öyle tsundereki telefonla araragiyi arayıp tsundere servis eğer bana haber vermessen öldürürüm falan tarzı şeyler yapıyor. Bir tane spoiler vereceğimm nyhahahaha. Bölüm ortalarında sevgili olacaklar sorununu çözünce. Araraginin kardeşleri çok tatlı ya..
İlk Yorumu Sen Yap !
Yorum Gönder

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9